anteeks en oo pitkää aika postannu ! ja en varmaa tuu postaa vähää aikaa. oon ollu aika masentunu, ahdistunu ja kaikkee mahollista. tuntuu et mulla ei ois enää mitää syytä hymyillä tai olla onnellinen. en siis vaa yksinkertasesti jaksa kirjotella kaikkee muuta lukuunottamatta. ja oon aika paljo mitettiny poistaakki tän blogin mut en varmaankaa poista. täl hetkel ei vaa oo minkää näköst intoo tai haluu ees kirjautuu bloggeriin.
heei sait just uuden lukian!
VastaaPoista(tulin vanhan blogis kautta tähän)
vaikuttaa tosi kivalta :))
http://unelmia15.blogspot.fi/