18.11.2012

AND THAT'S WHO I AM

kdfndkl jhbfjf jgkjh jgjkm jfghjfkg gnmfgmk, gjknk,mg fjvjnfm,
fdkgjd pörfkpö lgkldf mul ei oo oikee yhtää kuvii nii tein sit tälläsen :-) mut täs jotai faktoi !

oon 13 ja asun järvenpääs
en oikee tiiä mitä halusini tehä tulevaisuudes
vihaan itteeni
ja must tuntuu et oon outo ku mul on koko aja joku sairaus
mul todetti 28 elokuuta 1tyypn diabetes
ja mul on muita juttui
enne olin tosi sosiaaline ja ajattelin kaiken positiivisesti
mut oon muuttun tosi paljon
nykyään oon hiljane ja en jaksa oikee käydä missää
tau ylipäätää innostuu mistää
mua pelottaa
ku aloin käymää terapiois vihasin niitä ja
ylipäätää sitä et piti puhuu ulkopuolisille
nykyään ne o iha ok
ja oisin ilone jos pääsisin taide/ilmaisu kuntoutuksee
tai terapiaa mikä vittu ny onkaa
ja meen huomenna tutustumaa sinne jee !
en haluis olla näin masentunu
ja levittää mun paskaa fiilistä
rakastan mun perhettä ja kavereit
ja tää teksti varmaa kusee 
ja tää teksti on varmaa aika tylsä ja masentava
mut who cares
ja en oikee keksi mitää ilosii juttui paitsi
et olin joskus iha semihyvä voimistelus
ja haluisin olla vieläki
ja mul ois noit kuvii viel 89679530459 lisää 
mut en jaksa kyllästyttää teit tän enempää :-)

12.11.2012

you said you want find something special, when i look at you i can see it

jjejejjeje.jpg 140 jjejejjeje.jpg 141 jjejejjeje.jpg 139 jjejejjeje.jpg 147 jjejejjeje-tile
vitutus 6/5 koska oon kipee ja huome pitää käydä taad vittu sairaalas :-)

se tunne ku mitäs vittua

joo eli tosiaan en oo päässy varmaa 3kk kirjautuu bloggerii nii ein sitte uuden blogin ym. siis periaattes sama ku vanha :-D ette varmaa oikeesti arvaakkaa tätä vitutuksen tunnetta mut tää on niiku eka postaus et hellurei ja hellät tunteet vaa